Tvorba webových stránek

Připravujeme a vytváříme webové stránky pro firmy a organizace nejen z regionů Vyškov, Brno, Břeclav a Znojmo. Součástí každého projektu nemusí být jen samotná tvorba na vlastní doméně, ale také internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače (SEO). V případě, že nemáte připravené texty pro obsah www stránek, pomůžeme Vám je vytvořit tak, aby se líbily nejen Vám a uživatelům, ale také vyhledávačům.

Další kritérium pro tvorbu webových stránek je responzivní design, tedy aby se stránky zobrazily správně nejen na počítači a notebooku, ale také na tabletu a mobilu.


 

Tvorba internetového obchodu

Zajišťujeme tvorbu internetových obchodů (e-shopů) s ohledem na porozumění vašemu podnikání. Každý e-shop má své specifické požadavky, proto tvorba každého internetového obchodu probíhá individuálně.

Při tvorbě e-shopu je důležitá velká řada faktorů, například co chcete prodávat, na jakou cílovou skupinu se chcete zaměřit a jaká je konkurence.


 

Nastavení PPC kampaní

Vytvoříme a nastavíme pro Vás efektivní PPC kampaně v systémech Sklik a Adwords.

Využijte PPC reklamu nejen pro zvýšení zisku Vaší firmy, ale také pro budování hodnoty značky.


 

Optimalizace webových stránek (SEO)

Díky optimalizaci webových stránek pro vyhledávače docílíme toho, aby byl jednotlivý obsah na webu přijatelný pro konkrétní internetové vyhledávače.

V České republice mezi nejpoužívanější vyhledávače patří zejména Seznam a Google.


 

Linkbuilding (budování pozic ve vyhledávačích)

Linkbuilding, neboli budování zpětných odkazů představuje dlouhodobou činnost, díky které webové stránky dosahují lepšího hodnocení ze strany internetových vyhledávačů.

Tento krok vede ke zvýšení návštěvnosti a následně pak získávání nových zákazníků.


 

Srovnávače zboží

Díky srovnávačům zboží přivedete na svůj internetový obchod významný počet nových zákazníků. Srovnávače se za několik posledních let staly velmi důležitým prodejním nástrojem.

Mezi populární srovnávače zboží patří jednoznačně Heureka, Zboží.cz a Srovnánícen.cz.


 

Reklama na sociálních sítí

Využijte sociální sítě nejen pro zvýšení prodeje a komunikaci se stávajícími i budoucími zákazníky, ale také pro budování hodnot firmy či služeb a produktů.

Mezi nejpoužívanější a nejmodernější sociální sítě patří například Facebook, Twitter a Instagram.